Om Nordover

Praktisk Informasjon

Vi håper at du finner her all informasjon du trenger. Ikke nøl å ta kontakt med oss på hei@nord-over.no dersom du har noe spørsmål.
Kontakt informasjon
Kontakt oss på: hei@nord-over.no eller bruk kontaktformen på nettsiden vår.
Adresse: molekule AS, Dælenenggata 23, 0567 Oslo, Foretaksregisteret 914753163 MVA
Produkter og Bilder
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig og lage så realistiske bilder som mulig. Det kan være små forskjeller mellom slik varen ser ut på bilder og slik den ser ut i virkeligheten. Hvis du er ikke fornøyd med ditt kjøp, har du alltid 14 dager returrett.
Bestilling
Når du finner ditt favorittprodukt, legger du det i handlekurven og fortsetter til kassa. Fyll ut litt informasjon om deg selv slik at vi vet hvem vi skal sende det til, og hvor du bor. Det er viktig at du skriver telefonnummeret ditt - du får sms fra posten når produktene dine kan hentes. Det er ikke nødvendig å opprette en konto. Hvis du har en rabatt-kode fyller du inn denne når du bestiller. Når bestilling er gjennomført, mottar du en ordrebekreftelse på e-post med alle informasjon. Når ordren din er pakket og klar til å sendes får du enda en e-post med blant annet sporingsinformasjon slik at du kan følge produktet på sin ferd gjennom vårt langstrakte land hjem til deg.
Betaling
Hos oss kan du betale med Kredit Kort. Det er helt trygt. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon.
Priser
Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer moms og frakt. Vi har ingen skjulte kostnader, og siden vi er en norsk butikk, slipper du å få overraskelser med toll, moms etc.
Levering
Vi pakker og sender varene til deg så fort så mulig, allerede samme dag som din bestilling. Når din bestilling er klar til å sendes mottar du alltid en e-post slik at du kan følge sendingen på vei til deg på Posten/Bring sine hjemmesider. Vi sender våre varer med Bring/Posten Norge som har leveringstid mellom 1 og 5 virkedager. Leveringskostnader er ikke inkludert in prisen. Vi leverer til ditt lokale postkontor/Post i butikk. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den leveringsadressen er korrekt og at pakken hentes på postkontoret innen 14 dager. Pakker som ikke hentes innen 14 dager blir sendt i retur til oss. Dette koster en god slump penger (ca 200 kr), og denne kostnaden vil bli fakturert for uavhentede pakker.
Returrettigheter
Vi håper at du liker ditt nye produkt, men vi er opptatt av at du skal bli fornøyd! Skulle du angre på kjøpet, gjør som følger: 1) Meld fra til oss via e-post så snart som mulig: hei@nord-over.no 2) Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny 3) Fyll ut angrerettskjemaet som vi sender deg på mail samme dag som vi sender din bestilling. Du kan returnere en vare uten å oppgi grunn for dette, men vi blir veldig glade dersom du skriver årsak til returen på angrerettskjemaet - det hjelper oss til å bli bedre! 4) Pakk varene i originalemballasjen sammen med angrerettskjemaet og send til oss innen 14 dager, fra den dagen du mottok varen 5) Returporto betales av deg som kunde. Vi har dessverre ikke mulighet til å hente ut pakker som sendes til oss i postoppkrav. Du står selv for transportrisikoen. 6) Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Det er ditt ansvar at varen kommer uskadet til oss og kan selges igjen som ny. 7) Når vi har fått tilbake varen i skadefri tilstand, betaler vi tilbake beløpet du har betalt innen 14 dager
Reklamasjon
Hvis varen er skadet ved levering, meld fra til oss snarest via e-post. Send oss bilder av varen og emballasjen sammen med ordrenummer og ditt navn. Vi kommer tilbake til deg så snart så mulig med en løsning. Vi gjør en grundig kvalitetssjekk av våre produkter før vi sender dem til deg. Hvis det likevel skulle være mangler ved varen vi ikke har oppdaget, kontakt oss så snart du kan, og innen 14 dager. Sammen kommer vi fram til en løsning alle kan være fornøyd med! Du vil få en ny vare eller pengene tilbake etter vi har mottatt varene i retur. Vi dekker selvsagt returportoen, men husk å ta kontakt med oss før en eventuell retur!
Sikkerhet og Personsvern
Alle kundeopplysninger håndteres med diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.